Nishi Kawaguchi

Written by Shinobu , January 22, 2011 3:13 AM



Andre dagen i Japan og jeg er storfornoeyd.flyturen var langlanglang,men heldigvis var det egne tvskjermer paa hver plass saa vi selv kunne velge hva slags film vi ville se eller spill aa spille.pluss endel soving da haha.
naar vi kom paa flyplassen ble vi moett av ei venninne av Markus som heter Hisako som hjalp oss litt med aa komme fra flyplassen til toget.vi sjekket inn paa hostel,JGH i Nishi Kawaguchi.
Idag har vi vaert rundt og fartet,har vaert i Harajuku og Akihabara.jeg skulle egentlig kjoepe meg telefon men fant ut at jeg maatte ha med pass som ID.jeg og markus ble borte fra hverandre i Akihabara naar vi skulle finne et massasjested som heter Aroma.men vi hadde allerede blitt enige om at vi skulle moetes i Nishi Kawaguchi hvis det skulle skje,saa det ordnet seg.og siden det ikke ble noe av den massasjen saa skal vi heller gjoere det her.haaper jeg faar ordnet meg telefon snart,hadde vaert kjekt.har jo ikke klokke eller noe saa da slipper jeg aa spoerre folk om tiden,nanji desu ka lol.

bilder kommer senere.har ikke faatt koblet opp min egen pc enda.sitter paa internettkafe.

mata ne

0 Response to "Nishi Kawaguchi"

Post a Comment