Tokyo - Morioka - Appi Kogen

Written by Shinobu , January 28, 2011 11:16 PM


Jeg og Markus splittet opp. Han dro til en hestefarm i Kawaguchiko og jeg dro til pensionen i Appi Kogen.var nødt til å stå på toget hele reisen,det tok heldigvis ikke lenger enn ca 3 timer da med Shinkansen (hurtigtog).det var nok så fullt fordi det var på en søndag og alle skulle hjem.
Jeg kom meg til Morioka og der ble jeg over på et business hotell som kun kostet 4500yen natten inkl frokost.utrolig deilig å få sove i en ordentlig seng og ikke de loppeboksene på hostelet.jeg sov i 12. etasje.hadde fin utsikt.

Dagen etter dro jeg ganske tidlig til Appi Kogen.Jeg ble møtt av Kayako-san,som er en av hostene.fra før av var det allerede to taiwanske jenter og to tyske gutter.jeg ble plassert på gutterommet.arbeidet gikk ut på at vi byttet på å stå opp tidlig og hjelpe med på kjøkkenet,ordne frokost til gjestene..gah mye oppvask.etter det,mens gjestene var ute skulle vi re rommene deres.jeg fant ut at dette ikke var helt min type jobb,så jeg holdt kontakten med Markus på telefon og bestemte meg for å komme dit han var.det var greit for hosten hans.
det var noen positive sider ved pensionen men også mange dårlige.vi fikk deilig frokost,lunsj og middag.vi hadde mye fritid,man skulle tro det var en bra ting.men da var det ikke stort annet å gjøre enn å kun sitte på rommet og glo.vi skulle helst ikke vise oss for gjestene,vi kunne bare bruke dusjen mellom visse tider,og når vi var på do måtte vi være nøye med at alt skulle se ut som det gjorde før vi kom inn,brette dorullen og slikt.jeg var der tre dager tror jeg.dagen før jeg dro spanderte Kayako-san en dagspass på skisenteret på meg.men desverre er foten min ganske ødelagt fra sist jeg sto på brett at jeg orket ikke stå så lenge..:(

Hun ene Taiwanske jenta som jeg tror het Eki (noe jeg husker siden det er det samme som togstasjon på japansk lol),og han ene tyske duden..som jeg ikke husker hva heter.

Hikita-san,en av hostene.fikk ikke tatt noe bilde av Kayako-san..

0 Response to "Tokyo - Morioka - Appi Kogen"

Post a Comment