Paddy Field - Narusawa - Kawaguchiko

Written by Shinobu , January 28, 2011 11:43 PM




Har kommet meg til Narusawa - Kawaguchiko på en horse ranch.jeg er veldig glad for at jeg dro hit,angrer ikke et sekund på det.det er mye bedre her enn det var på det stedet i Appi.mye bedre folk her,de er ikke like sære som i Appi.. de eneste wwooferne her er meg og markus,resten er ansatte her.og det er ganske mange og.her er det restaurant/cafe og hotell for gjester,det er egne hus for arbeiderene..men det er ganske kaldt der :/ det er en stor plass hvor de rir på hestene,og mange mange staller,jeg tror det er sånn typ 30 hester her.så hver morgen -stort sett fram til lunsj- ordner vi stallene.etter lunsj hvis vi er ferdige er det nok av annet arbeid å gjøre : P det har vært mye hugging og luking.
Hosten er ei japansk dame og hun er forlovet med en amerikansk mann som også er her som heter Tim.

hosten Niwata-san.



tøffing lol

Jeg bruker ikke munnbind fordi det lukter vondt haha,såpass er jeg vant med :P men for å holde meg varm og det er mye støv i lufta her.

Det blir aldri kjedelig her.vi jobber fra 9 til 3 hver dag og etter jobb pleier vi å gå ned på en restaurant som heter Gasto som er 15min gåtur unna,billig og god mat der.men her om dagen tok hosten oss med på en tradisjonell restaurant,det var veldig koselig.alle som jobber og bor her var med.


og dagen etter (tror jeg) tok ei som heter Yumi som er reseptionisten her med oss på å se på fyrverkeri i Kawaguchiko.

3 Response to "Paddy Field - Narusawa - Kawaguchiko"

Anonymous Says:

Det er veldig moro at du legger ut bilder og forteller hvordan du har det,- fortsett med det :))
Stor klem fra mamsen

Anne H. Says:

Det synes vi også!
Så flott at du trives der du er nå!
Klem fra Tonje og tante

Post a Comment